MultiMedialist

digitale dienstverlening en online management

Blog | Nieuws

Ervaring noodzakelijk bij managen social media - deel 2-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Ervaring noodzakelijk bij managen social media – deel 2

By on 7 oktober 2017

Consistentie in social media management Diepgaand begrijpen hoe een merk kan gaan doorsijpelen, waar het voor staat en vertegenwoordigt, kan veel tijd vergen. Juist daarom heeft uw bedrijf hiervoor mensen nodig die bereid zijn zich voor lange tijd te committeren, zich te verbinden met uw merk en naam. Dus wat kan er gebeuren als die […]

Ervaring noodzakelijk bij managen social media - deel 1-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Ervaring noodzakelijk bij managen social media – deel 1

By on 30 september 2017

Social media management Als u eigenaar van een drukbezet bedrijf bent, ziet u social media als een van de zaken die u eenvoudigweg moet zien in te passen in uw bedrijf. Daarom besluiten veel bedrijven maar snel iemand in te huren om de social media te managen. Het liefst tegen zo min mogelijk kosten. Deze […]

Blockchain Technologie-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Blockchain

By on 23 september 2017

Technologie – blockchain Met de blockchaintechnologie kunnen platformen worden gecreëerd die de mogelijkheid bieden om transacties af te handelen zonder dat daar een centrale partij als beheerder voor nodig is. Als IT-infrastructuur is blockchain buitengewoon interessant voor het runnen van databases t.b.v. transacties met derden. Dat betekent het afdoen van transacties met personen die men […]

Handelen op afspraak-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Handelen op afspraak

By on 16 september 2017

Handel en wandel Heeft uw bedrijf wel eens berekend wat bijv. voorcalculaties en prijsopgaven per jaar kosten? Waarschijnlijk niet omdat u dat onder ondernemersrisico schaart. Toch loont het op zeker dit wel te doen en dat kan eenvoudig door de uren en de medewerkerkosten te noteren U krijgt dan direct een model om in het […]

Kosten Kosten Kosten-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Kosten, kosten, kosten

By on 9 september 2017

Wat kost dat? “Wat kost dat?” is een veelgehoorde vraag die u als ondernemer, bedrijf of beslissingsnemer telkens weer zal moeten stellen. Soms is dat tot vervelends toe maar het blijft noodzakelijk, want zijn de kosten noodzakelijk en levert het ook wat op. Dan zijn er nog de gezegdes dat de kost voor de baat […]

Zelfstandig of ondernemen-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Zelfstandig of ondernemen?

By on 2 september 2017

Zelfstandig ondernemen Gezien de grote en groeiende groep zelfstandigen zou het aantal ondernemers moeten toenemen. Doet het dat ook? Een andere vraag is of uw onderneming producten kan afzetten aan deze uitdijende groep zelfstandigen. Dat kan uiteraard want ook zelfstandigen hebben diensten, services en goederen nodig. Met name administratief, fiscaal en verzekeringstechnisch hebben zelfstandigheden het […]

Kansen en conjunctuur-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Kansen en conjunctuur

By on 26 augustus 2017

De markt trekt aan Zo lezen we dat regelmatig. Geldt dat ook voor uw onderneming of bedrijf? Of dat wel of niet het geval is, is wellicht van minder belang zolang het sentiment maar is en blijft ‘De markt trekt weer aan!’. Technisch gesproken verandert het groeipercentage van de productie in de economie. Let op, dit […]

Verzamelen en inzetten-Blog Nieuws MultiMedialist Digitale Dienstverlening en Management-Mehdi Horstmanshoff

Verzamelen en inzetten

By on 19 augustus 2017

Data (b)lijkt alles Uw bedrijf zal vast en zeker net zoals uw concurrentie zo veel mogelijk data verzamelen. Gegevens van leads, prospects en toekomstige klanten, maar zeker ook van uw bestaande klanten. Data uit de markt over macro-economische ontwikkelingen bijvoorbeeld. En uiteraard informatie over uw concurrentie. Als uw bedrijf al die kennis vergaart dan wordt […]